Me huolehdimme sinusta.
Kuinka voimme auttaa?
Jos asiasi on uusi, suosittelemme täyttämään oirearvion Omaolossa, jotta asiointisi nopeutuu. Voit varata ajan kirjautumalla Oma Ekhvaan. Alla olevaan valikkoon on listattu erilaisia tapoja, joilla voit olla meille yhteydessä ja hakea apua tai tukea itsellesi tai läheisellesi.
Arvioi oireesi Omaolossa täyttämällä oirearvio www.omaolo.fi. Oirearvion lopuksi saat ohjeita ja tarvittaessa suoran mahdollisuuden ajanvaraukseen. Jos tarvitset apua, mutta vaivasi ei vaadi käyntiä vastaanotolla, voit lähettää oirearvion terveydenhuollon ammattilaisen arvioitavaksi.
Päivystysavun chat auttaa oireidesi kiireellisyyden arvioinnissa. Chatiin pääset kirjautumalla Oma Ekhvaan. Voit myös soittaa päivystysapuun p. 116 117. Hätätapauksissa soita 112.
Lisätietoa yhteispäivystyksestä löydät Yhteispäivystyksen sivulta.
Jos sinulla on oire tai vaiva, tee Omaolon oirearvio osoitteessa www.omaolo.fi. Omaolo antaa hoito-ohjeet ja voit tarvittaessa viestiä ammattilaisen kanssa.
Asiakaspalvelukeskus palvelee puhelimitse arkisin klo 7-20. Saat neuvoja ja apua numerosta 05 352 7260.
Voit varata ajan kirjautumalla Oma Ekhvaan. saat apua numerosta 05 352 4610.
Hammashoidon chattiin pääset Oma Ekhvasta.
Arkisin klo 7-16 saat apua numerosta 05 3527059
Arkisin klo 7-20 neuvontapalvelu ja ajanvaraus 05 352 7260.
Tukea ja neuvoja arjen asioihin, esimerkiksi tukiasioihin saat Sosiaalipalvelujen chatista arkisin klo 9-15. Chattiin pääset kirjautumalla Oma Ekhvaan.
Kansaneläkelaitos (Kela) myöntää perustoimeentulotuen ja Etelä-Karjalan hyvinvointialue täydentävän ja ehkäisevän toimeentulotuen.