Etusivu » Tarvitsetko apua? » Päivystyksellinen asia?

Päivystyksellinen asia?

Toimi näin, kun sairastut äkillisesti

Hoidontarpeesi arviointi ja ajanvaraus tehdään joko puhelimitse ja verkossa. 

  • Voit soittaa Päivystysapuun 116 117. Päivystysapu palvelee vuorokauden ympäri 24/7. 
  • Voit käyttää Päivystysavun chat –palvelua, joka palvelee joka päivä klo 8–20. Chattiin pääset Oma Ekhvasta.   
  • Voit ottaa yhteyttä myös Omaolon oirearvion digikanavan kautta.
  • Voit soittaa hyvinvointiasemiemme puhelinpalveluun 05 352 7260 (ma–pe 7–20). 

Hoidontarpeen arvioinnin jälkeen tarpeesi mukaisesti sinulle annetaan omahoito-ohjeita, ohjataan oikean ammattilaisen vastaanotolle, kiirevastaanotolle tai päivystykseen.

Hätätilanteessa soita yleiseen hätänumeroon 112.

Terveydenhuollon päivystyksellinen asia?

Hätätilanne? Soita hätänumeroon 112

Kiireellinen hammashoito

Apua kriisitilanteeseen

Apua mielenterveyden hädässä

Synnytykset