Etusivu » Artikkelit » Asiakkaalle » Häiriö Oma Ekhvan kyselyiden herätteissä kesällä
Ekhvan logo

Häiriö Oma Ekhvan kyselyiden herätteissä kesällä

, ,

Etelä-Karjalan hyvinvointialueen digitaalisten palveluiden sovelluksessa, Oma Ekhvassa, havaittiin ylläpitotöiden yhteydessä häiriö, jonka vuoksi kesän aikana sovelluksen kautta lähetetyistä kyselyistä ei ole tullut herätteitä asiakkaille. Kyselyt ovat erilaisia esitieto- ja seurantalomakkeita ja oirekyselyitä.

Häiriö on korjattu 20.8.2025 ja kyselyiden herätteet on lähetetty asiakkaille takautuvasti 60 päivän ajalta. Jos kyselyyn on jo vastattu, voi osa herätteistä olla aiheettomia.


Näin tarkistat onko sinulla vastaamattomia kyselyitä Oma Ekhvassa:

Mobiilisovelluksessa: Valitse Minä -> Kyselyt

Verkkoselaimessa: Vasemmalta Omat tiedot -> Kyselyt


Hyvinvointialue keskitti digitaaliset palvelunsa Oma Ekhva -sovellukseen 1.4.2025.
Oma Ekhva on käytettävissä maksutta matkapuhelinsovelluksena ja siihen pääsee kirjautumaan myös ekhva.fi -verkkosivujen kautta ilman sovelluksen lataamista.

Ohjeita Oma Ekhvan käyttöön löydät osoitteesta ekhva.fi/omaekhva

Lisätietoja:

Laura Ridasmaa, asiantuntija, Digitalisaation asiantuntijapalvelut p. 040 667 9819, [email protected]